כפפות של משי

syed-hussaini-ptY2GI4OWFA-unsplash

 

ג'וי גנות עמדה דקות ארוכות והודתה לקהל שגדש את היכל התרבות. מעולם לא הייתה כוכבת ברמתה בארץ. רק לפני שלושה שבועות היא העלתה מופע בבלומפילד. 27 אלף כרטיסים. 329 שקלים לכרטיס. סולד אאוט תוך 40 דקות. יופייה האקזוטי, קולה המרטיט ואישיותה הכובשת יצרו מדונה ישראלית סוחפת.

ג'וי, מנהלת מערכת יחסים עם שון. איש מוסד שפרש, ומצליח מאוד בעסקי אבטחה. נשוי. מנהלה האישי, אשר משעני, רווק בן 46, צמוד אליה כבר 20 שנה. יש הטוענים: הוא שולט בה באופן מוחלט. יודעי דבר אומרים בגיחוך: בדיוק ההיפך. הוא לא יזיז עיפרון מקצה אחד של השולחן לשני בלי אוקיי שלה.

אחרי התלבטות קשה, שנמשכת כבר כמעט שנה, היא מחליטה שבתום ההופעה בהיכל היא תודיע לו, לאשר משעני – אני עוזבת אותך. היא לא שיערה שזה יהיה כל כך קל עבורה. היא לא האמינה שהוא יהיה כמעט אדיש להודעתה הדרמטית. "אני עייף, בואי נסכם הכל מחר, ונסיים את זה יפה". האמת שהיא קצת הייתה בהלם מתגובתו, אבל חשה שאבן נגולה.

הקהל כבר התפזר, ג'וי לוגמת שוט ויסקי ויוצאת עם שון ל"טליה", המסעדה האיטלקית – פתוחה 24/7 – האהובה עליה. אדם מן הישוב צריך להזמין מקום שלושה ימים מראש. היא לא, כמובן. בדרך, כשהיא נוהגת, תמיד התעקשה לנהוג בעצמה, במכונית הבנטלי קונטיננטל שלה, שון אומר שיש לו משהו חשוב להגיד לה. ג'וי מעלה חצי חיוך. "הגיע הזמן היא אומרת לעצמה". כל כך הרבה פעמים שמעה משון, שהוא עוזב את הבית ועובר לגור איתה בסביון, שהיא כמעט חדלה להאמין. הנה, חשבה – רגע נוסף של נחת ביום שלפני שתחגוג 33. טוב שגם לה יש סיפור דרמטי לא פחות. היא תספר לו שעזבה את אשר. הלילה לילה טוב לאהבה, הרהרה. 

בטליה ציפו לה עשרות מעריצים ומעריצות. תמיד משתדלת לסלפף עם כולם. כמובן שזה בלתי אפשרי. שלושה אנשי אבטחה מפלסים לה את הדרך לכניסה, שם הסועדים מקבלים אתה במחיאות כפיים. היא קצת נבוכה. מחייכת לכל עבר, למרות האדרנלין שמעיף אותה, למרות הרעב וההתרגשות. זה למה כל כך אוהבים אותה.

שון קצת מבולבל ומגמגם כשהוא מודיע לה שהוא אכן עוזב את הבית. אבל לא כדי לעבור לגור איתה, אלא עם גבר. ההלם מתחלף בבעתה כשהוא מספר לה מי הגבר. "זה אשר", הוא אומר ועיניו במפת השולחן. "אשר? אשר שלי?" היא מתפלצת. שון סותם. לא מביט לה בעיניים. יש להם רומן ארוך. הם החליטו לצאת מהארון. ג'וי מחייכת, ואומרת לו בהצלחה. הם ממשיכים בשיחה חברית שעה נוספת, שחולפת לה כמו נצח. היא יודעת מה היא תעשה.

היא מורידה אותו ליד הבית, מנשקת על לחיו. נוסעת לביתה, לוקחת את האקדח של שון ששמור אצלה בכספת, בחדר השינה. חובשת כובע צמר ומשקפיים, נכנסת לפיאט אונו של חני, האחיינית שלה שגרה איתה בסביון, נוסעת לבית של אשר, משתמשת במפתח  הסגול, ויורה בו שלושה כדורים. היא יוצאת, עדיין עם כפפות משי זהובות. הכפפות שאיתן היא הופיעה הלילה. סמלה המסחרי. שון שוכב במיטה, ער, כשהיא מתקשרת ואומרת שהיא באה לישון אצלו, כי יש עשרות מעריצים מתחת לבית שממתינים לה כל הלילה. את האקדח היא שמה במגירה התחתונה של השידה בסלון, את כפפות המשי היא מניחה על השולחן, ונכנסת למקלחת.

שיתוף ב facebook
אליעזר לחנה

אליעזר לחנה

סגירת תפריט

I-TEM

בית הספר היחיד בארץ ללימוד מקצוע העיתונות

  • ללמוד מאנשי התקשורת הטובים ביותר
  • תכנית לימודים יסודית המשלבת תאוריה ותרגול מעשי
  • סטאז' והשתלבות בתעשייה
  • תרגול טכניקות של ראיון ושל כתיבה
  • סיורים מקצועיים בגופי העיתונות

לפרטים ולהרשמה

כתבו לנו

CONTACT